صفحه اصلی / موناکوسیستم / پرینتر های لیزری

پرینتر های لیزری

پرینتر لیزری

پرینتر های لیزری

چاپگر لیزری در مقایسه با چاپگر جوهر افشان

پیش فرض این است که یک پرینتر لیزری برای خرید بهتر است اما ارزانتر از استفاده است. این قطعا قانون سخت دیگری نیست. لازم است که هزینه های خرید و عملیاتی را به صورت یک مورد مورد بررسی قرار دهیم تا یک تصویر کلی ایجاد کنیم. این به طور قابل توجهی در هر نام تجاری و نوع متفاوت است. برای بعضی از مارک ها، تونر و درام با هم جایگزین می شوند (کارتریج تونر گران تر اما هیچ جایگزینی جداگانه ای وجود ندارد). در مارک های دیگر تونر بسیار ارزان تر است، اما بعد از چند ده هزار چاپ، جایگزینی درام وجود دارد. با برخی از چاپگرهای جوهر افشان، مخزن جوهر و سر چاپ به طور ناگهانی جایگزین می شوند، در حالی که دیگران این کار را انجام نمی دهند. همچنین تفاوت وجود دارد که آیا یک تانک جوهر تمام رنگی باید جایگزین شود یا اینکه جوهر را می توان در هر رنگ جایگزین کرد.

امروزه یک جوهر افشان نیز می تواند بسیار کم هزینه باشد. از آنجا که وضوح بالا می رود و نازل ها کوچکتر می شوند، خطر انسداد بسیار بیشتر است. امروزه بسیاری از جوهر ها در برنامه های تمیز کردن، که چاپگر مستقل عمل می کند، هدر می رود. تجربیات وجود دارد که در آن، پس از ۲۰ چاپ سیاه و سفید در کمتر از نیم سال، تمام جوهر، سیاه و سفید و رنگ، به دلیل برنامه تمیز کردن اتوماتیک از بین رفته بود.

بیشتر تونر ها ظرفیت چاپ بیشتری نسبت به کارتریج های جوهر دارند. قیمت خرید به نظر می رسد بالا – به خصوص اگر شما به طور ناگهانی خرید برای پرینتر لیزری رنگی – اما قیمت هر صفحه معمولا کمتر است.

تفاوت های دیگر مانند مواردی که در گذشته استفاده می شود، مانند تولید صدا، فرمت، قیمت خرید و زمان شروع، تا حد زیادی منسوخ شده اند.

سرعت چاپ بیشتر در مقایسه با چاپگر جوهر افشان

چاپی ضد آب است.
چاپ کردن خشک است
تونر خشک نمی شود، اما می تواند در شرایط شدید تجمع یابد.
احتمال بیشتری وجود دارد که چاپگر با نسخه بعدی یک سیستم عامل قابل استفاده باشد. برای مثال با پشتیبانی از زبان های چاپگر عمومی مانند PCL6 و PCL5.

دیدگاهتان را بنویسید

باز کردن چت
نیاز به مشاوره دارید؟
Scan the code
سلام
کاربر گرامی جهت هرگونه مشاوره در خصوص محصولات با ما در واتس‌اپ در ارتباط باشید.