صفحه اصلی / شرایط و ضوابط

شرایط و ضوابط

ضوابط و قوانین

۱- شرایط و ضوابط استفاده از سایت

استفاده و خرید از فروشگاه اینترنتی موناکوسیستم به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می‌گردد:

خرید کالا از فروشگاه اینترنتی موناکوسیستم بر مبنای قوانین و آئین‌نامه‌های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد.

خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیرتجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی monacosystema@gmail.com درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.

اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاهای ارائه‌شده از منابع معتبر خارجی ترجمه، و یا از شرکت‌های سازنده اخذ گردیده است، ممکن است اطلاعات موجود یا ارائه‌شده در فروشگاه اینترنتی موناکوسیستم در مواردی غیردقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد، فروشگاه اینترنتی موناکوسیستم مسئولیتی در قبال اطلاعات ارائه‌شده برعهده نخواهد گرفت. این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروزرسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.

کاربران هنگام سفارش کالا ملزم می‌باشند اطلاعات صحیح کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی موناکوسیستم هیچ‌گونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که می‌تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت‌افزاری و غیره) نمی‌پذیرد.

فروشگاه اینترنتی موناکوسیستم  به هیچ‌وجه اطلاعات منحصربفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمناً با استفاده از آخرین فن‌آوری‌ها متعهد است حتی‌المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

‌هم‌چنین لازم است که کلیه خریداران از فروشگاه اینترنتی موناکوسیستم توجه داشته‌باشند که با توجه به نوسانات ارزی، تغییر قیمت و عدم موجودی کالا در انبار، هیچ سفارش آنلاینی حتی در صورت واریز وجه قطعی نمی‌باشد و فروشگاه هیچ تعهدی نسبت به تحویل کالا نخواهد داشت و فروشگاه پس از ثبت سفارش ممکن است بنا به صلاحدید تغییراتی را در سفارش اعمال کند. بنابراین توصیه می‌شود قبل از خرید حتماً با شماره ۸۸۴۹۰۲۷۸ و یا شماره موبایل ۰۹۳۰۱۵۳۰۳۰۰ جهت مشاوره و آگاهی از قیمت روز محصول و موجودی کالا، تماس حاصل کنید.

۲- ضوابط انصراف از خرید

هزینه بسته‌بندی، ارسال و استرداد کالاهایی که مشمول انصراف از خرید می‌باشند بر عهده خریدار می‌باشد.

انصراف از خرید کالا برای مشتریان و مصرف‌کننده نهایی است و شامل فروش تجاری و هم‌چنین فروش به همکاران نمی‌باشد.

چنان‌چه کالای ارسالی با اطلاعات فنی مندرج در سایت مغایرت داشته باشد یا این‌که خصوصیات کالای ثبت سفارش‌شده با کالای دریافت‌شده مطابقت نداشته باشد، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت از زمان دریافت کالا به واحد فنی اطلاع‌رسانی شود و کالا با هماهنگی واحد فنی و به آدرس مورد نظر این بخش مسترد شود.

چنان‌چه مغایرت در خصوصیات باشد (مثلاً به جای رنگ مشکی، رنگ سفید ارسال شده باشد.)، لازم است کالا بدون هرگونه استفاده و دست‌کاری مسترد گردد. بدیهی است چنان‌چه کالا مورد استفاده قرار گیرد از ضمانت خارج می‌گردد.

هزینه ارسال و استرداد کالاهایی که اشتباهاً ارسال شده باشند با فروشگاه موناکو سیستم می‌باشد.

۳- استرداد وجه

در صورتی‌که نیاز به استرداد وجه باشد، وجه حداکثر بمدت ۱۲ ساعت پس از تأیید بخش مربوطه به حساب خریدار واریز می‌گردد.

۴- شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی موناکوسیستم درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست‌های معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. عدم حضور سفارش‌دهنده در مکان و زمان تعیین‌شده، فروشنده سیاست‌های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.

در صورتی‌که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می‌باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هریک از طرفین حق دارند بدون هیچ‌گونه هزینه‌ای سفارش را فسخ نمایند.

خریدار موظف است در حالت پرداخت در محل، مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین‌شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.

۵- شرایط حمل و تحویل کالا

مشتری گرامی، ضمن تشکر از انتخاب شما، خواهشمند است به موارد زیر دقت فرمایید:

ارسال سفارشات در محدوده تهران بزرگ از طریق پیک و در سایر مناطق و شهرستان‌ها به واسطه تیپاکس، باربری و پست پیشتاز انجام می‌شود.

الف) در مراکز استان و شهرستان (بجز تهران)

مدت زمان تحویل محموله‌ها نهایتاً دو روز کاری پس از واریز وجه و صدور صورت‌حساب می‌باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد.)

حمل کلیه سفارشات توسط تیپاکس، باربری و پست پیشتاز  صورت می‌پذیرد و فروشگاه اینترنتی موناکوسیستم هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط تیپاکس، باربری و پست پیشتاز ندارد.

مکان تحویل کالا نشانی است که شما مشتری گرامی در حین ثبت سفارش در وب‌سایت درج می‌نمائید. این نشانی بر روی کلیه مرسوله‌ها درج خواهدشد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به تیپاکس، باربری و پست پیشتاز  به هیچ‌وجه قابل تغییر نمی‌باشد.

هزینه حمل بصورت پس کرایه می‌باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقداً دریافت خواهدشد. مبلغ اعلام‌شده بر مبنای تعرفه و ضوابط شرکت باربری، پست پیشتاز  و بر اساس وزن و نشانی محاسبه می‌شود و فروشگاه اینترنتی موناکوسیستم هیچ‌گونه دخل و تصرفی در آن ندارد. (به غیر از تیپاکس که قبل از ارسال باید پرداخت شود.)

ب) در محدوده تهران بزرگ

مدت زمان تحویل محموله‌ها نهایتاً سه ساعت پس از واریز وجه و صدور صورت‌حساب می‌باشد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد.)

هزینه حمل بصورت پس کرایه می‌باشد و مبلغ آن، در محل تحویل از خریدار نقداً دریافت خواهد شد. مبلغ اعلام‌شده بر مبنای تعرفه و ضوابط پیک و براساس وزن و نشانی محاسبه می‌شود و فروشگاه اینترنتی موناکوسیستم هیچ‌گونه دخل و تصرفی در آن ندارد.

۶-سیاست قیمت‌گذاری

سیاست قیمت‏‌گذاری در موناکوسیستم مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف‌کننده است. قیمت‏‌های ارائه‌شده برای کالاها در موناکوسیستم قیمت‏‌های خرده‌فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تأمین‏‌کننده آن محصول به‌صورت مصوب تعیین شده‌است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و هم‌چنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‏‌شوند.

در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‏‌هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‏‌گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، موناکوسیستم موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی دقیقاً پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به‌روزرسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود.

۷–  گارانتی

مدت گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای عرضه‌شده در سایت برای هر کالا متفاوت بوده و در کنار قیمت این کالاها درج شده است (در صورت عدم درج موارد مذکور در این قسمت، گارانتی برای آن کالا وجود ندارد.) اکنون چنان‌چه کالای خریداری شده دارای گارانتی باشد و دچار نقص فنی شود، خریدار می‌بایست طبق شرایط مندرج در کارت گارانتی نسبت به ارائه کالا و دریافت خدمات پس از فروش از شرکت گارانتی‌دهنده اقدام نماید.

۸- پرداخت در محل

شرایط پرداخت در محل (مخصوص مشتریان تهران) تا سقف مبلغ ۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰ ریال می‌باشد و درصورت بیشتر بودن از مبلغ کالا، مشتری موظف است ابتدا پرداخت را تکمیل نماید و سپس کالا ارسال می‌گردد.

باز کردن چت
نیاز به مشاوره دارید؟
Scan the code
سلام
کاربر گرامی جهت هرگونه مشاوره در خصوص محصولات با ما در واتس‌اپ در ارتباط باشید.