صفحه اصلی / موناکوسیستم / معرفی پرینتر جوهر افشان

معرفی پرینتر جوهر افشان

بررسی پرینتر های جوهرافشان

پرینتر جوهری معروف به جوهرافشان به دو دسته خانگی و اداری تقسیم می شود. نحوه کار پرینتر های جوهرافشان به این صورت است جوهر را بر روی کاغذ بصورت نقطه ای افشانده و در صورت لازم رنگ های دیگر بر روی آن افشانده می شود تا رنگ مورد نیاز بدست آید. سرعت چاپ این نوع پرینترها پایین بوده که خود از معایب آن می باشد. معایب دیگر آن نیز گران بودن کارتریج های آنها می باشد که خود از مهمترین دلایل عدم استقبال مشتریان از این نوع پرینترها می باشد.

از مزایاپرینترهای جوهرافشان می توان به کیفیت  چاپ آن ها و قیمت مناسب آنها اشاره کرد.

 

پرینترهای جوهرافشان خانگی

پرینتهای جوهرافشان خانگی از کارتریج بعنوان منبع رنگ و جوهراستفاده می کنند. پرینترهای جوهرافشان که در این دسته بندی قرار می گیرند اغلب دارای ۲عدد کارتریج، یکی مشکی و دیگری رنگی (که در سه رنگ : آبی، قرمز، زرد ) می باشد. سرعت چاپ این نوع پرینتر ها حداکثر ۷برگ در دقیقه می باشد و کیفیت چاپ آنها dpi4800*1200 می باشد.

پرینترجوهرافشان قابلیت چاپ بر روی کاغذها کند چاپ بر روی کاغذهای گلاسه مات و گلاسه براق تا ۳۰۰گرم را می باشد.

پرینترهای جوهرافشان اداری

پرینترهای جوهرافشان که در این نوع دسته بندی قرار می گیرند اغلب دارای تانک می باشند. پرینترهای جوهرافشان مناسب برای چاپ اداری در ۲مدل ۴رنگ و ۶رنگ می باشند که علاوه بر ۴رنگ آبی، زرد، قرمز، مشکی نیز ۲رنگ آبی کم رنگ و قرمز کم رنگ نیز دارا هستند. مزیتی که پرینترهای جوهرافشان با تانک دارند این است که هزینه مواد مصرفی آنها پایین بوده و به راحتی قابلیت شارژ مجدد را دارند. کیفیت چاپ این نوع پرینترها dpi9600*4800 بوده و هرچقدر گرم کاغذ بالاتر باشد کیفیت چاپ نیز افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

باز کردن چت
نیاز به مشاوره دارید؟
Scan the code
سلام
کاربر گرامی جهت هرگونه مشاوره در خصوص محصولات با ما در واتس‌اپ در ارتباط باشید.