HTC U12 Plus

HTC U12 Plus

HTC U12 Plus

مشخصات کامل HTC U12 Plus فاش شد، اچ‌تی‌سی با قدرت کامل به میدان می‌آید چندی پیش بود که تصاویر پرچمدار بعدی HTC توسط یک سازنده‌ی قاب گوشی در تایوان فاش شد که نشان‌دهنده‌ی عدم وجود notch در طراحی صفحه و استفاده از ترکیب سنسور دوگانه برای دوربین اصلی و سلفی بود. امروز در تصویری که در یک سایت چینی منتشر شد مشخصات کامل این گوشی فاش‌شده است.

این مشخصات نشان می‌دهند که HTC برای پرچمدار خود سنگ‌ تمام گذاشته و با تمام قوا به میدان خواهد آمد. در این گوشی از چیپست Snapdragon 845 به همراه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده‌است که از طریق کارت microSD قابلیت افزایش تا ۲ ترابایت را دارد. نمایشگر این گوشی دارای اندازه‌ی ۵.۵ اینچ با روزولوشن ۲۹۶۰ x 1440(QHD+) و نسبت صفحه‌ی ۱۸.۵:۹ است.

دوربین سلفی دوگانه‌ی این گوشی دارای دو سنسور ۸ مگاپیکسلی بوده و مجهز به قابلیت‌های OIS و HDR Boost است. دوربین عقب گوشی نیز دارای سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.5 و تکنولوژی‌های UltraPixel 4 و UltraSpeed Auto Focus به همراه OIS است. سنسور دوم نیز احتمالاً دارای رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل خواهد بود.

این گوشی دارای باتری با ظرفیت ۳,۴۲۰ mAh بوده و از تکنولوژی شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 4+ بهره می‌برد که تا ۱۵ درصد سرعت و ۳۰ درصد شارژ‌ بهینه‌ی بیشتر را تضمین می‌کند. در حال حاضر هیچکدام از تولید‌کنندگان بزرگ گوشی دارای این تکنولوژی در گوشی‌های خود نیستند پس می‌توان گفت که HTC در این زمینه یک قدم از رقبا پیش است. U12+ همچنین دارای گواهی IP68 است که به معنی محافظت کامل در برابر آب و خاک است.

از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به Edge Sense 2، HTC Usonic، ضبط سه بعدی صدا، HTC boomSound و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم نام برد.

تاریخ معرفی این گوشی به صورت رسمی اعلام نشده‌است اما انتظار می‌رود HTC تا آخر ماه جاری میلادی از آن رونمایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

باز کردن چت
نیاز به مشاوره دارید؟
Scan the code
سلام
کاربر گرامی جهت هرگونه مشاوره در خصوص محصولات با ما در واتس‌اپ در ارتباط باشید.